TORE-ga alustamisel on oluline mőelda, mis tagab selle hea toimimise:
·meeldiv őhkkond – kui see on kooli juhtkonnale üks prioriteete – just psühholooglise turvalisuse ja vamse tervise mõttes, siis kooli juhtkond on teadlik TORE sisust, toimimisest ja saab seda toetada - nii sisuliselt kui vajadusel ka materiaalselt (põhikoolituse läbimine, ruum, töövahendid, juhendajale ringiaja võimaldamine jne).
·rõõmsameelsete janoortesõbralike õpetajate/juhendajate/täiskasvanute olemasolu – TORE juhendaja roll on tugiõpilaste ringi toimimisel võtme-roll. Hea, kui TORE juhendajaid on koolis kaks või kolm ja kui koolisisesele laienudkoolitusele (loe KOOLITUSTE KOHTA) on kaasatud ka teisi kolleege õpetajaskonnast. Nii tõuseb kogu kooli kollektiivi teadlikkus TOREst ja üheskoos on parem koostööd teha.
·õpilased – noored on üldiselt alati valmis. Vahel tuleb valmisolekut aidata ka tekitada. Selleks oleme meie – täiskasvanud ja teised noored (TORE-kad). Loe TORE LIIKMELISUSE KOHTA.
·pőhikoolituse läbimine (loe KOOLITUSTE KOHTA) – nii saame kooli süsteemselt ja järjepidevust tagava tegutsemisega juhendaja ning juba ka mõned tugiõpilased – kes saavad „oma ringi“ laiendama hakata läbi TORE laienduskoolituse. See on järjepidev töö. Hea, kui igal aastal läbib uus grupp noori TORE laienduskoolituse.
·koostöö: kooli juhtkonna, õpetajate ja TORE-grupi vahel ja TORE-grupil omakorda teiste TORE-koolidega ning TORE-ühinguga.
Oluline on (põhi)koolituse läbimine, juhendaja olemasolu ning hilisem kontakt tegevjuhiga. Vőőraste/uute probleemide ja muredega kokkupuutumine vőib tugiőpilasele olla ehmatav/ohtlik, sest noortel alles kujunevad oskused end kaitsta. See on ka üks osa pőhikoolituse temaatikast. Lisaks saame őpilaste turvalisust tagada kõik üheskoos - juhendaja ning TORE-noored.